לוגו יוניק בלבן

Model Dental Lab

מעבדת שיניים
1
אתר תדמית  |  אסטרטגיה שיווקית, עיצוב ופיתוח  |  2024

האתגרים בפרויקט

יצחק רזניק הוא טכנאי שיניים המנהל את מעבדת השיניים מודל מזה עשרות שנים. עבודתנו המשותפת עם יצחק לימדה אותנו שמדובר באחד מאנשי המקצוע המוכשרים והמקצועיים ביותר בתחומו. אחד המאפיינים העיקריים שניתן להעיד כי קיים אצל יצחק הוא רמת התכנון והדיוק לפרטים, אליהם הוא מגיע בכל אחת מעבודותיו, קטנה ומורכבת כאחת, וכך אכן היה גם עם עבודתו על האתר החדש.

כבר בשלבים הראשונים של תכנון האסטרטגיה לאתר, היינו חייבים להבהיר לעצמנו, ביחד עם יצחק, מספר קווים מנחים שילוו אותנו לאורך בניית התוכן ולאחר מכן בשלבי עיצוב ויצירת הנראות לאתר:
ראשית, מיהם הלקוחות העיקריים אליהם אנחנו מכוונים באתר. משהחלטנו שהמענה באתר צריך להיות מכוון קודם כל לרופאי השיניים ורק לאחר מכן לפציינטים עצמם, משימת כתיבת התוכן וקווי העיצוב של האתר כבר היו ברורים יותר.
אולם בשלב זה נתקלנו באתגר נוסף - כיצד נכון לכתוב לקהילת רופאי השיניים ומה האיזון הנכון שיבהיר מצד אחד שמדובר במעבדת שיניים מהמקצועיות בתחומה; ומצד שני ישמור על רמת כתיבה שאינה מטילה דופי במקצועיות הרופאים.

הפתרון המנצח שלנו

סוף מעשה בתכנון תחילה!
זהו מוטיב שמלווה את הלך הרוח והמקצועיות של מעבדת השיניים מודל וכך הוא גם הנחה אותנו בעת העבודה על האתר. חלק משמעותי מזמן העבודה הושקע ביצירת התוכן והמבנה הנכונים כך שישקפו בצורה מלאה את הרעיון המרכזי שמנסה יצחק להנחיל בתהליכי העבודה שלו.

ביחד עם יצחק גובשו מבנה ותוכן שיצרו איזון בין רמת הדיוק והמקצועיות הנדרשים במקצוע, לבין שימוש באלמנטים שיווקיים מרומזים הפונים לקהל המטרה.

התוצאה היא אתר שמשקף את אבני היסוד של מודל כמעבדת שיניים מקצועית, מדוייקת ומובילה, לצד איזון נכון שבין הצגת רמת איכות גבוהה, מצד אחד, לבין פניה לקהילה ייחודית בגישה אמינה ועניינית, מצד שני