לוגו יוניק בלבן

עידן חדש

מתנות ומוצרי פרסום
1
חנות מוצרים  |  אסטרטגיה שיווקית, ניהול מוצרים מתקדם, עיצוב ופיתוח  |  2023

האתגרים בפרויקט

חברת "עידן חדש מתנות ומוצרי פרסום" עוסקת בשיווק מוצרי פרסום וקד"מ ממותגים עבור המגזר העסקי בישראל.

לחברה מאגר של כ- 2,000 מוצרים. באופן טבעי, מדובר במוצרים המפולחים לעשרות קטגוריות שונות ואופן ניהולם הצריך ממנהלי החברה תקורות זמן גבוהות נוכח העובדה שנוהלו עד היום בפלטפורמה ישנה ולא מותאמת.

מעבר לכך, אחת הבעיות המשמעותיות איתה ניסו להתמודד, היתה העובדה שבשל עומס המוצרים הרב באתר, איתור המוצרים וההתמצאות בחנות היו מאתגרים מאוד, ולמעשה מרבית המוצרים כלל לא היו נגישים בצורה מיידית לגולש.

אחת השאלות המרכזיות שעלו כאשר פנתה אלינו החברה להקמת אתר חדש, היתה כיצד לייצר באתר את הפניה הנכונה לקהלי היעד כאשר מדובר למעשה במגוון עצום של מוצרים בחנות אחת.

תמונה של תגית עם עיצוב של חברת "עידן חדש"

הפתרון המנצח שלנו

בהקמת האתר החדש יצרנו מנגנונים ייחודיים לשימוש מנהלי האתר, עבור ניהול מהיר וידידותי של כלל המוצרים והקטגוריות בחנות, עד כדי עדכון כלל המוצרים בלחיצת כפתור.
תהליכים אלו, כך מעידים ב"עידן חדש", חוסכים עבורם מאמץ וזמן רב בניהול השוטף של האתר ומקלים מאוד על עדכון מוצרים בהתאם לאירועים וחגי השנה.

כדי לפתור את בעיית ההתמצאות באתר, חילקנו את החנות לשתי קטגוריות מרכזיות, כאשר כל אחת מהן קיבלה במה נפרדת בדף הבית ובתפריטי האתר, יצרנו גישה מהירה לכל אחת מקטגוריות הקצה באתר וארגנו מחדש את תפריטי האתר ומסנני החנות להתמצאות ונוחות מירבית.

על מנת לייצר פניה שיווקית נכונה ללקוחות הפוטנציאליים של החברה, ניתחנו את הצרכים המרכזיים של הלקוחות הגדולים והרווחיים ביותר, בנינו מסרים מייחדים המדגישים את היתרונות התחרותיים שמאפיינים את "עידן חדש" ושילבנו את התועלות עבור הלקוח הפוטנציאלי.

התוצאה היא חנות מוצרים חדשנית, נוחה, נגישה ואינטואטיבית עבור הלקוחות הפוטנציאליים, מצד אחד, ומגובה בפלטפורמת ניהול פשוטה ומהירה עבור מנהלי החנות, מצד שני