לוגו יוניק בלבן

העוטפת

בד עטיפה נצמד
1
חנות מוצרים  |  אסטרטגיה שיווקית, עיצוב ופיתוח  |  2022

האתגרים בפרויקט

ישי בקל הוא מייסד "העוטפת" - בד עטיפה אקולוגי רב פעמי, המשמש חלופה מנצחת וטבעית לניילון הנצמד.

ישי פנה אלינו עם חנות קיימת שבנה באופן עצמאי וביקש לייצר את המקפצה הבאה בעסק, על ידי בניית אתר מכירות מקצועי שיבליט וידגיש את ייחודיות המוצר, לצד התועלות המשמעותיות שבשימוש בו.

האתגר הגדול של ישי היה להעביר את קהל הלקוחות הפוטנציאלי תהליך של גיבוש תפיסות וערכים לגבי מוצר חדשני וירוק, לצד חנות אינטואיטיבית וידידותית.

שקית העוטפת

הפתרון המנצח שלנו

בתהליך הקמת האתר יצרנו עבור העוטפת אסטרטגיית תוכן עוצמתית שלקחה בחשבון הן את האתגרים והרצונות של הלקוחות הפוטנציאליים, הן את ייחודיות המוצר ואת העסק כעסק ישראלי מקומי, והן את הבולטות המקצועית וההוכחה החברתית סביב קהל הלקוחות האוהדים את המוצר.

התוצאה היא שילוב מנצח של חנות מסחרית בעטיפה תדמיתית המשדרת ייחודיות וערך, חברתי ומקצועי כאחד.

נגן וידאו

"אם נסתכל לפני האתר לעומת המצב כיום,
אפשר להגיד שכמות המכירות שלי עלתה פי שתיים"

ישי בקל, העוטפת